marți, martie 25, 2014

Jurnal de lectură (3)



Sunt foarte ocupată în această perioadă dar tot am timp de citit. Momentan savurez cartea Flori pentru Algernon de Daniel Keyes. Pare o carte interesantă, captivantă și.. care se citește repede. Nici nu are multe pagini: 250 și ceva.
Ahem.. dacă vă întrebați ce s-a întâmplat cu Război și pace.. ei bine, am abandonat-o. Nu fac des acest lucru, însă m-a făcut să intru în cel mai urât reading slump din toate timpurile, și devenea din ce în ce mai rău numai când mă gândeam că vreau să o citesc.
Singurul lucru care m-a cam dezamăgit (până acum) la Flori pentru Algernon este faptul că e scrisă într-un ritm alert și eu aș fi vrut ca acțiunea să fie prezentată mai pe.. îndelete. Poate asta e fiindcă m-am obișnuit cu romanele de sute de pagini ale lui Stephen King și cu.. Prep.
Când voi ajunge să fiu mai liberă (probabil vineri) voi publica și o recenzie - așa ca să nu treacă luna fără să nu scriu nimic.


Am încercat să fac tot ce scrie aici și am trecut ieri pe la bibliotecă și mi-am luat volumul Plumb de George Bacovia. Îmi place mult cum scrie Bacovia fiindcă are ceva aparte, ceva ce nu am văzut la alți scriitori. De asemenea, majoritatea poeziilor trebuie să le rumegi a.î. să descoperi subînțelesul din spatele cuvintelor, a plumbului, a copacilor, ciorilor, florilor, sicrielor, etc.
Intră în categoria nu mai vreau s-o duc înapoi (la bibliotecă).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu