joi, martie 20, 2014

Muzică: Robin and the Backstabbers

GEN: ALTERNATIVE ROCK, INDIE

M-am gândit să fac o rubrică și cu muzică. Iar primii care mi-au venit în mine îs Robin and The Backstabbers.. sau mai bine zis trupa mea preferată.
Așadar..
Am auzit de ei de la o prietenă care avea un blog foarte drăguț dar.. nu-l mai are. Însă trupa asta a rămas în inima mea. Sincer, nicio trupă nu mi-a mai dat aceste sentimente, iar din Soare cu Dinți și Bacovia Overdrive am confecționat niște punguțe cu aminitiri, iar în fiecare zi tot contribui, contribui, contribui.
Nu aveți idee cât de mult îi mulțumesc tipului care mi-a trimis albumul Bacovia Overdrive I. Mi-a dat șansa să-i aduc mult mai aproape, în mașină, pe telefon, pe pc. Credeți-mă, DACĂ AR EXISTA UN MAGAZIN CU CD-URI în orașul meu aș cumpăra de acolo, nu aș face-o pe piratul. Nu am Cărturești (deși mi-l doresc AȘA de mult), iar singurele cd-uri care se pot găsi sunt manelele din piață, Ștefan Bănică din Carrefour și  CD-urile Justin Biberon din Domo. Wow. Se deschid atâtea baruri în care se ascultă muzică NAȘPA și care sunt pline de pițipoance care râd isteric și nu se deschide.. un Cărturești sau măcar o cafenea.. normală.

Îi plac așa de mult încât am patru două moduri în care să aud albumul lor (păcat că e doar.. unul).
1. Dacă ești trist ascultă-l de la început, de la Stalingrad. Atunci când îl vei termina vei observa că nu mai poți de fericire. Da, se poate.
2. Dacă ești chiar prea fericit, ascultă Când te-am cunoscut, Cristina și o să te liniștești puțin.
3. Dacă ești mulțumit cu fericirea ta ascultă de la Marele Zgomot.
4. Dacă ești nervos și vrei să te arunci (nu pe tine, oh - ifyouknowwhatImean) ascultă Natașa și după Radiopeea-Soare cu dinți-Ecourile Unite ale Americii
5. Dacă n-ai idee de unde să începi, poți să începi.. de unde vrei. (wow)

Încă o mică chestie. Dacă vrei să-i asculți nu trebuie să mai intri pe yt. Doar dă play la playlist-ul din josul paginii. You'll love them.

muzică bună să tot ascultați! xx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu