miercuri, aprilie 02, 2014

Albăstrel

i-u-b-e-s-c filmul ăsta!


Hei, blogușor! Ce-i cu tine așa de albastru? Ești supărat?
Află că și eu..
În primul rând fiindcă ROBIN AND THE BACKSTABBERS VIN LA BACOVIA BUCOVINA ROCK CASTLE și eu NU pot să merg.. voi fi de pe 10 pe 24 în Anglia..
Oh.. mai ales că mai multe prietene de-ale mele merg.. și eu am să stau probabil ofticată în avion sau în mașină sau chiar în București privind un bebeluș plângând.. minunat. Urăsc bebelușii. Și pe tipele alea. Și pe mine!

*
M-am mai calmat. Brioșele rezolvă tot, nu? Am făcut weekend-ul ăsta și sâmbătă și duminică.. chiar îmi place să fac asta.
În ultimele 24h am avut 3 coșmaruri. Absolut groaznice. Chiar nu știu ce am. Și vara trecută am experimentat o chestie de genul.. trei zile am visat urât și după în următoarele trei frumos..
(Vladimir Proca e perfect, nu-i așa?)

4 comentarii:

  1. (știu că nu am mai comentat pe aici și nu mă cunoști așa că ia comentariul ca atare)
    OH MAMĂ ȘI EU SUNT ACEEAȘI SITUAȚIE CU VISELE!
    Habar nu am de ce, dar am într-un coșmaruri și asta e straniu. Ce film e acela?

    RăspundețiȘtergere
  2. (știu că tu consideri că nu te cunosc, dar te știu de pe blogurile tale chiar dacă n-am prea comentat.. asta sună ciudat)
    Filmul se numeste Eternal Sunshine of The Spotless Mind :3 merci fiindca ai trecut pe aici

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu n-am vazut filmul :D As vrea sa il vad, dar nu stiu, n-am mai vazut un film de 2 saptamani. Cred ca mai mult -_- Ce se intampla cu mineee? Bine. Stiu ca nici pe mine nu ma cunosti :)) Fa-te ca ma cunosti :)) Mi-ai facut pofta de briose :o3 Super, acum o sa stau sa salivez. Asa, acum poti sa-mi dai in cap ca nu stiu cine-s Robin and the backstabbers, dar le urasc si eu impreuna cu tine, pe prietenele tale :)) Si care-i faza cu visele astea urate? Ca si eu am visat niste tampenii. Noroc ca pe majoritatea le uit, nu imi ramane decat proasta dispozitie cand ma trezesc :))

    RăspundețiȘtergere