luni, mai 19, 2014

Stres-stres-stres

Cred că sunt printre puținii care n-au dat încă nici o teză. Mda, eu încep de mâine, o am pe cea la info. Și nu știu nimic fiindcă minunata mea profă nu face mai nimic cu noi. În orele în care ar trebui să predea și să explice ea ne pune să copiem de pe ecranul calculatorului și cam atât..
Joi urmeză teza la mate și sper să mă descurc.. profa mea dă chichițe.
Pentru română am de învățat 7 eseuri și când mă gândesc că eu nici măcar nu-s de profil.. până acum am făcut două deci mda, se presupune că mai am timp.
Mi-e frică la fizică.. nici asta n-am prea făcut și nu știu nimic. Proful este atât de plictisitor și vorbește așa de monoton încât nu mă pot concentra.
În ultimul timp îmi place mult trupa the 1975. (da, în poza de jos Matt se roagă pentru notele mele..)



Cam atât de la mine.. mă duc să (mai) învăț. Succes și vouă! Revin și pe celălalt blog cât de repede pot..
x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu