duminică, aprilie 13, 2014

Jurnal de lectură (4)

Cartea 1984 de George Orwell este o carte bună, autorul ilustrează niște idei geniale în ea doar că.. are cam puțină acțiune. Câteva idei chiar se pun în practică pe vremea comunismului și de asemenea în Coreea de nord. Este o distopie interesantă scrisă în 1948, imediat după Al Doilea Război Mondial.
Dar.. nu m-am simțit prea bine în timpul ăsta și voiam ceva acțiune așa că.. am abandonat-o (scuze!) însă o voi citi din nou cât de curând.
Însfârșit o carte care are ceva acțiune în ea.. După ce am citit cartea Hoțul de Cărți de Markus Zusak am observat că-mi plac mult poveștile din perioada interbelică și postbelică. Se citește repede și e scrisă într-un limbaj simplist, ca a unui copil. În curând voi posta recenzia pe celălalt blog :)

6 comentarii:

  1. Nu am citit nimic de Orwell și nici nu plănuiesc să o fac prea curând, presimt că nu o să-i gust stilul (îmi imaginez un fel de Caragiale mai dur, care critică societatea noastră și nu am încă dorința de a vedea încă o persoană plângându-se).
    Nu am auzit de a doua carte, însă aștept cuminte recenzia. Lectură plăcută :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă Sara! Spre deosebire de Caragiale, Orwell nu ne prezintă o poveste amuzantă, ci doar una dură și realistă.

      Ștergere
  2. Nu am auzit de a doua carte, dar suna interesanta, poate-i dau o sansa...
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită să-i dai o șansă! Este o lectură plăcută :)
      Te țuc >:D<

      Ștergere
  3. Foarte interesantă idee. Îmi place mult blogul tău și aspectul e atât de drăguț. Este pentru prima dată când dau de blogul ăsta și mi se pare atât de frumos.
    Zi faină să ai!
    îmbrățișări de la bobiță

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumescmulțumescmulțumesc >:D<
    O zi faină de asemenea!
    Îmbrățișări de la dependenta de ciocolată >:D<

    RăspundețiȘtergere