duminică, mai 25, 2014

Jurnal de lectură (8)


Despre cartile lui John Green s-au auzit multe.. sunt foarte multi care spun ca sunt extraordinare si ca merita citite insa mie mi se par insa.. mediocre. Am mai citit Sub Aceeasi Stea si nu mi s-a parut atat de emotionanta. A fost oarecum previzibil ca unul dintre cei doi vor muri la sfarsit. Am zis sa-i dau totusi o sansa si cartii Looking for Alaska.
Alaska este defapt genul de fata gen hipster cu accente grunge care se ghideaza dupa motto-ul "yolo".. cel putin asa mi se pare mie pana acum: "Voi fumati fiindca va place, eu fumez fiindca vreau sa mor mai repede".  Nu ma regasesc in ea si in niciun personaj din carte. Tot ce se poate observa este cum protagonistul se lasa influentat de cei din liceul nou.. si se indragosteste de Alaska (era inevitabil, nu?). John Green mi se pare ca isi doreste sa fie o combinatie intre Salinger si Nabokov, insa nu-i prea reuseste.
Nu stiu, poate nu-mi place fiindca o citesc intr-o perioada destul de complicata, poate nu-mi place fiindca nu e genul meu de lectura sau poate fiindca e overrated. Tot ce am scris aici este parerea mea personala. Nu doresc sa influentez pe nimeni sau ceva de genul si respect parerile celorlalti referitoare la aceasta carte. Cu toate acestea, Alaska, sper sa te termin..

Nota personala: citeste Invitatie la Vals ca sa nu intri intr-un reading slump..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu