vineri, aprilie 04, 2014

Politețe

Politețea a devenit pentru multă lume ceva opțional.. fiindcă acei oameni sunt coordonați numai de propriul lor interes. Și de cele mai multe ori politețea este confundată cu flirtul. Așa începe să se contureze o nouă societate.. cine știe, poate mâine ne vom gândi că o palmă este un te iubesc sincer.

Fiindcă..

"Cu ce mă ajută dacă îi zâmbesc unui necunoscut?
Cu ce mă ajută să ajut pe cineva care este accidentat în loc să râd cu ceilalți idioți?
Cu ce mă ajută să mulțumesc sau să fac servicii unor oameni care nu sunt populari și nu au bani?
Cu ce mă ajută să fac un compliment care-i poate însenina ziua cuiva?
Cu ce mă ajută să mă ofer să lucrez în plus la un proiect?
Cu ce mă ajută să nu-mi ascund sentimentele față de fata pe care o plac?
Cu ce mă ajută să sfătuiesc o persoană care are anumite probleme? Să o aduc din nou cu picioarele pe pământ? E mai bine să râd, să râd, să râd.."

Făcând referire la oamenii care își pun întrebările de mai sus.. mă gândesc că unii dintre ei poate au ceva minte în cap și au avut cei 7 ani de acasă însă preferă să se piardă din turmă.. fiindcă dacă se despart de ea le este FRICĂ că vor ajunge și ei de râsul lumii. Idioții cred că (,) cei care nu sunt ca ei sunt idioți. Dar oricine citește asta îmi dă dreptate, nu? În primul rând.. cei care sunt idioți și n-au pic de politețe nu recunosc asta. Fiindcă EI SUNT CEI MAI  BUNI/FRUMOȘI/CU CEL MAI MULT SUEG/ CU CELE MAI MULTE LAICURI DE PE TOATĂ PLANETA! Na, v-a plăcut, idioților?

Din păcate bunele maniere nu se pot CUMPĂRA de la librărie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu