miercuri, martie 26, 2014

Amestecatură, stres si poezie

Gata cu stresul, grijile, foile, creioanele aruncate pe ici-colo și să nu mai vorbim de inspirația divină atunci când vine vorba de teste.
Apropo de inspirație.. săptămâna asta a fost una extrem de nașpa din multe puncte de vedere. La biologie ne-am dorit să luăm subiectul din B și am primit niște rezolvări greșite. Însă asta nu e nimic pe lângă experiența minunată din ora de chimie.
Nu cred că v-am mai spus dar eu urăsc chimia. Și pentru că în cei patru ani de când ar fi trebuit să fac chimie nu prea am făcut, și pentru că nu găsesc nimic.. interesant. De aceeași părere sunt și colegii mei din toate clasele de mate-info și, din păcate, avem toți aceeași profă. O scârbă.
Cei din A au avut un test greu, iar cea mai mare notă a fost 6. Ăia din B au luat subiectul din A și au luat note mari. Însă profa s-a prins ulterior care a fost treaba și nu le mai trece notele. Iar noi, copilașii inocenți din C am luat și noi subiectul din A, însă s-a trezit o colegă să o întrebe pe profă o reacție fix din TESTUL CELOR DIN A. Și profa s-a prins și ne-a spus că dăm alt subiect (mai greu, desigur).
Azi. Chimie. Vreo 5 absenți. Ceasul ticăia încet și foaia mea rămânea tot aproape goală. Mi-am făcut un obicei din a lua o problemă poate chiar și două în ultimele secunde ale orei. Oricum sunt 2 puncte din oficiu. Sau din orificiu, cum spunea cineva ha-ha. Citez dintr-un coleg - îmi iese media și cu doi. Sau:
Î: Băi, ce faceți mâine la chimie?
R: Dăm de dracu!
Hai să nu încheiem totuși cu glumițe care nu mi se par amuzante deloc. Așa că vă prezint..

Glossă - George Bacovia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu