vineri, martie 07, 2014

Jurnal de lectură (1)


Momentan citesc Prep de Curtis Sittenfeld și îmi propun să o termin până luni. Mai am aproximativ 300 de pagini, iar cartea e interesantă deci nu am de ce să intru într-un Reading Slump sau altceva..
M-am gândit că ar fi interesant să încep un jurnal de lectură.. și de ce să nu fie aici? Am încercat de mai multe ori să postez constant și pe blogul ăsta, însă nu mi-a ieșit. Și iată că mi-am găsit motivația: cărțile!

De veghe în lanul de secară.. la feminin! este scurta descriere a acestui roman. Aceste două cărți se aseamănă și de diferențiază într-un mod plăcut.. dar hai să fim sinceri! Ceea ce ne place cel mai mult în cărțile de tipul acesta este personajul principal - și anume că putem să ne identificăm cu acesta! De asemenea, se pune accent pe ceea ce cred personajele, sunt descrise amănunțit reacțiile lor, ceea ce simt și nu în ultimul rând.. stările adolescentine pe care nu le înțelege nimeni (cu excepția adolescenților, desigur).
Ei bine, m-am identificat cu Lee, o tipă timidă, emotivă și care (ca și mine) se îndrăgostește de cine nu trebuie și.. foarte rapid. Îi plac pletoșii și muzica rock, ehe. Chiar face prostia să tundă unul!
Voi continua așadar să-i urmăresc povestea lui Lee în mărețul liceu Ault. xx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu